HTML

üzenet haza

üzenet az otthon maradottaknak

Friss topikok

Linkblog

2010.07.12. 10:54 venyercsan

21. nap Santa Catalina de Samoza - El Acebo 27.5 km 07.11.

Ma is rovid tav van betervezve termeszetesen ma sem jott ossze.

Ma elertuk Cruz de Ferro-t ez az Ut legmagasabb es -allitolag- egyik legjelentosebb pontja. Ez egy kereszt egy hegy tetejen. Ide kell felhoznod egy kovet es rairni azt ami a gondod, problemad; a kovet radobod a kohalomra, es ezzel jekepesen (es talan tenyleg) megszabadulsz attol, ami a lelkedet nyomja. En nem hoztam kovet. Talan mert nem tulajdonitottam neki jelentoseget; talan mert tokeletes vagyok... :)) Mikor felertunk, megneztem egy par irast. volt koztuk tobb magyar is. Nem gondoltam volna, hogy ilyen hatassal lesz ram. Ez egy nagyon szomoru hely. Az embert itt fojtogatja valami...

 

 

Estere elertunk odaig, ahol meg szerettunk volna szallni, de egyikunknek sem volt szimpatikus a szallas, igy tovabbmentunk. Jo szallast talaltunk, de innen mar akkor se tudtunk volna tovabbmenni, ha nincs hely. Lassan gyoznek a holyagok...

A szallas elfoglalasa utan furdes, majd irany a bar. Lasagne; edesanyanak valami tesztafeleseg, szinten nagyon finom. Neki sor, nekem bor.

Kezdodhet a meccs. Fantasztikus elmeny volt. Foleg, hogy a spanyolok gyoztek.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://venyercsan.blog.hu/api/trackback/id/tr92146039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ica0918 2010.07.12. 22:26:23

puszi nektek én vittem volna követ de nekem egy talicskával kellet volna vinnem annyi minden nyomasztja a lelkem.a vízhólyagba fűzz cérnát és hagyd benne akkor nem fáj .és a lábad néha rakd magasra éjszaka akkor megpihen.most kávézom küldök neked.itt 35 fok meleg és sok szunyog.puszi nektek kitartás

Karesz79 2010.07.13. 11:41:22

A VB döntő miatt borzasztóan irigyellek. Biztos elképesztő hangulat volt. Gondolom most egész Spanyolország tombol. Igyatok egyetek mulassatok. Kitartás.
süti beállítások módosítása