HTML

üzenet haza

üzenet az otthon maradottaknak

Friss topikok

Linkblog

2010.07.12. 11:23 venyercsan

megjegyzes(ek) 2

Azt gondoltam, ha megvan az Ut fele, utana mar konnyebb lesz. Tevedtem.

Ugy erzem az elso 400 km a kirandulas, es most kezdodik A zarandoklat. A vizholyagok egyre rosszabb helyen jelennek meg. Az egyiket leragasztottam, erre kinott a ragaszto alol. Meg nagyobb ragasztast tettem ra, de ez alol is elobujt. Mar nagyobb, mint ket otvenforintos. a tobbirol nem is beszelve. Ma mar kenytelen voltam kilyukasztani, mert nem fert a labam a cipobe. Igy is maradt meg par. Eleinte az esti pihenes utan elmult a labfajas. Aztan kesobb mar csak reggelre mult el. Most mar reggel is faj. DE BIRJUK.

A hangulat sem mindig felhotlen. Megviseli az embert, hogy minden nap mashol alszik... hetek ota...

De ennyit a rosszrol, ezt is csak azert, hogy tudjatok, nem egy tengerparti nyaralas ez. Ettol fuggetlenul azert jo...

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://venyercsan.blog.hu/api/trackback/id/tr742146111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zita81 2010.07.20. 20:10:54

ezen jót nevettem:))
süti beállítások módosítása