HTML

üzenet haza

üzenet az otthon maradottaknak

Friss topikok

Linkblog

2010.07.23. 11:10 venyercsan

32. nap Pedrouzo/Arca - Santiago de Compostela 18 km 07.22.

Az ember ugy erzi, ahogy fogy a cel elereseig az ut, ugy lehet egyre konnyelmubb. Reggel ugy keltem, hogy ma mar semmi sem allithat meg, es ez egy boldog nap lesz. Haat...

Mikor kikeletem az agybol, majdnem osszerogytam; a labamon ujabb vizholyag szeru valami kepzodott. kis osszpontositas utan sikerult talpra allni; indulhatunk. Utkozben reggeli az utszeli mezon, majd belyegzes egy hotelnel.Itt dobbentem ra, hogy elveszett a fenykepezogepem objektiv vedo kupakja. Hat ez nem az en napom...

No megprobaltam tultenni magam a vesztesegen; vegulis meg igy is pozitiv merleggel zarhatom az utat, annyi mindent talaltam...

 

Es vegre 3 nappal a tervezett elott 20:11 kor MEGERKEZTUNK!!!

Itt allunk Santago de Compostela katedralisa elott.

Mivel edesanya 25-en szeretne pecsetelni, ezert ma nem mentunk be a zarandok irodaba. Gyorsan megneztuk a katedralist, majd irany a vasutallomas. Sajnos kilenc ora utan erkeztunk, ezert nem tudtunk jegyet foglalni parizsig. Ez holnapra marad. Es: mivel mar keso van Fisterrere sem buszozunk le, hanem itt keresunk szallast. Szuper szallodat talaltunk. Este meg egy seta a varosban, majd jol megerdemelt pihenes igazi agynemuben, valodi parnaval :)))

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://venyercsan.blog.hu/api/trackback/id/tr242170613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D209 :D 2010.07.23. 19:19:19

Szeva!
GRATULÁLOK :))
mondtam,h sikerülni fog.
Akkor most élvezzétek a megérdemelt pihenést, majd dobj 1 időpontot,h mikor érkeztek haza cső cső :D

patikaági 2010.07.27. 09:34:04

Ádám!!!!Könnyes szemmel olvasom.....semmit nem írok csak annyit GRATULÁLOK NEKTEK,és irigyellek,és csodállak Titeket.Várunk haza.....puszi
süti beállítások módosítása