HTML

üzenet haza

üzenet az otthon maradottaknak

Friss topikok

Linkblog

2010.06.28. 17:54 venyercsan

7. nap Logroño - Najera 29km

Reggelre elallt az eso. A varosbol kivezeto ut egy szep parkon vezetett at. Kesobb autopalya mellett haladtunk el.

Ez a resz is elhiresult a zarandokok koreben. Itt az autopalya melletti keritesre valaki feltett agakbol egy keresztet, es -egy bolond szazat csinal alapon- azota az emberek teleraktak agakkal. A sok kereszt ugy nezet ki mintha nyomtatott nagybetuk lennenek: T, E, L, F, meg hasonlok. No nem mintha eros honvagyam lenne, de egyik pillanatrol a masikra kirajzolodott elottem egy mondat: ETELE FELE!! Na ez durva volt.. :)

Itt, az autopalya mellett lattam meg az elso "vasbikat". Spanyolorszagban sokfele van vasbika; emlekszem, mikor erre jartam sokat lattam. Ez olyan mint egy oriasplakat, csak nincs rajta semmi. Az egesz fekete, es egy bika sziluettjet mutatja.

 

Naheraban megtalaltuk a szallast; egy nagy teremben volt kb 100 agy. Korulneztem, de nem talaltam konnektort; szerencsere van a telefonhoz tartalek akksi.

Miutan lecuccoltunk, ismet eleredt az eso. Jol meg van ez szervezve, mindig fedel van a fejunk folott, ha esik... :)

koszi a kommenteket es az sms-eket; erot adnak

 

 

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://venyercsan.blog.hu/api/trackback/id/tr952116542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ági néni:) 2010.06.30. 13:30:08

Szia Bátyó!!!

Jó volt kicsit olvasni rólatok hogy mi van veletek!!! Remélem rengetek képet csinálsz és majd itthon is sokat mesélesz!! Nagyon szorítunk nektek és büszke vagyok rád mert tudodm megcsinálod!! Remélem még sokat olvashatok rólatok!! Ja és HAJRÁÁÁÁ:)

kiki841126 2010.07.03. 22:02:49

Hát szióka! Mi itthonról szorítunk neked, ép a minap beszéltem a Misivel és azt mondta, hogy azt gondolja (és én is már egyre jobban) biztosan meg fogod csinálni. Én biztosan nagyon szorítok neked(nektek). Ja vágod a centiket, hogy hány nap van még hátra?
Na mindegy vigyázz nagyon magadra mert nagyon sokan várunk vissza. Puszi Kata
süti beállítások módosítása