HTML

üzenet haza

üzenet az otthon maradottaknak

Friss topikok

Linkblog

2010.07.12. 10:20 venyercsan

18. nap Villarente del Puente - Viren del Camino 21 km 07.08.

Reggel a szallason felejtettem a szemuvegem, de szerencsere hamar eszrevettem.

Leonba erve megneztuk a bazilikat. Csalodas volt. A katedralis mar szebb volt, de a burgosi utan... Mikor bementunk, a bejaratnal altt egy no; megkerdeztem, szabad-e fotozni. Azt mondta, nem. Mikor beljebb mentunk, lattam, hogy egy csomoan fotoznak; tobb se kellett nekem. Miutan megbeszeltuk, hogy ez egy rovid nap lesz, es Leonban keresunk szallast, szokasunkhoz hiven most is tovabb mentunk. Egyszeruen nem tudunk rovid napot tartani. A kovetkezo faluban jo szallast talaltunk. Ugy nezett ki, mintha a helyi iskolahoz epitettek volna hozza egy mellekepuletet. Egeszen ujszeru es tiszta volt.

Itt is volt net, de eleg keson ertunk ide. Mar csak az e-mailjeimet tudtam elolvasni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://venyercsan.blog.hu/api/trackback/id/tr722145953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása