HTML

üzenet haza

üzenet az otthon maradottaknak

Friss topikok

Linkblog

2010.07.16. 20:48 venyercsan

26. nap Triacastella - Sarria kb 20 km 07.16.

Reggel orultunk, hogy nem a szabad eg melett dontottunk, ugyanis esett az eso. Mikor felkeltunk, mar szinte senki nem volt ott. Rohogtunk is rajtuk, mire mi indultunk, mar elaltt.

Itt ket ut kozul lehetett valasztani. A rovidebb melett dontottunk, bar azt mondtak, hogy ez sokkal nehezebb a fel-le szintkulonbsegek miatt, de ez szebb. Es tenyleg. Erdok, mezok, hegyek, volgyek. Megint elkezdett cseperegni, de pont talatunk egy kis fedezeket; egy haz oldalaban volt egy kis fedett hely ket automataval; itt reggeli, es kave. Beoltoztunk az esoallo felszerelesbe; a zsakomra is rahuztunk egy esovedot. Az esokabatomban hamar leizzadtam, mivel az egesz muanyag. Gondoltam, ha nem vettem volna fel, ugyanilyen vizes lennek, de legalabb nem izzadt. Keresem azonnal teljesult; a kabat tok atazott, igy mar nemcsak izzadt, hanem vizes is voltam. :) DE MEGERTE Szoktak mondani, hogy a fellegekben jarok; hat most tenyleg ott voltam. Az eso abbamaradt, es csak apro -szabad szemmel alig lathato- pottyok voltak. A latotavolsag is erosen lecsokkent. Itt mar a felhok kozott jartunk. Miutan lejottunk a hegyrol, ki is sutott a nap; hamar megszaradtunk. Beertunk Sarriaba; itt fel kellett keresnunk a turista irodat, mivel betellt a pecsetelos fuzetunk. Azt mondtak, hogy a templomban vehetunk masikat. Kaptunk varosterkepet is. Volt itt egy magyar lany, mint onkentes, o igazitott utba minket. Bar tudtunk volna tovabb is menni, de ugy dontottunk, hogy megnezzuk a varost, hisz ugyis van meg idonk beerni, raadasul ismet mosni kellett. Attol is tartottunk, hogy ha tovabbmegyunk, akkor megint tellthaz lesz. Ezen a szallason is mi voltunk az utolsok; a par masodperccel utanunk erkezoknek mar nem jutott hely. Megneztuk a varost, shoppingoltunk. Gyumolcs, polo stb...

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://venyercsan.blog.hu/api/trackback/id/tr82156238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zita81 2010.07.18. 03:02:21

tehénszar?büdös nomád körülmények,hólyagok,ki tudja milyen kaja,milyen szállás?le a kalappal előtted komolyan mondom én már első nap hazajöttem,ráadásul nem is szeretem a nagy hívőket-imákat.Már nemsokára jössz haza,bár szerintem a szíved majd inkább húz oda vissza...munkahely,gondok,stb de a kaja jó a lakás tiszta:)jó légy puszi

zita81 2010.07.18. 03:03:01

hazajöttem volna(ez kimaradt:)

zita81 2010.07.18. 03:04:39

Rita mindig emleget,már kivett 1szabadnapot is mire jössz:):)kennyke kopasz lett:):)amúgy minden ok.

patikaági 2010.07.18. 13:19:54

Szeva Bogaram!!!Ismét a patikában:-))Képzel most esett le mi az a lónyál:-)))De örülök,hogy használ...annak már nem,hogy használnod is kell:-((A VB döntőért is irigyellek.....a víhólyagok meg pukkadjanak meg hogy pont a Te lábadra nőnek...Tényleg most jön a neheze,kitartás,kitartás,kitartás....puszi
süti beállítások módosítása