HTML

üzenet haza

üzenet az otthon maradottaknak

Friss topikok

Linkblog

2010.06.25. 08:50 venyercsan

vegre net... :)))

Vegre talaltunk egy helyet, ahol tudok irni, de vegyunk mindent szep sorjaba...

 

-1. nap Budapest-Parizs

 

Arpi kivitt minket a repterre. Azt gondoltam, hogy anyukam hamar talal valami utitars felet az uton, de hogy mar a bp-i repteren ismerosbe fut... Talalkoztunk ott egy fiatal parral, akik eppen Parizsba igyekeztek, hogy vegigmenjenek a Caminon. Hat ilyet... ugyanazzal a geppel mentek mint mi, ezrt edesanya kitalalta, hogy veluk egyutt nezzuk meg a varost. Nem volt tul jo otlet, mivel ok verbeli turazok, es az egesz varost gyalog akartak megnezni. A vegefele mar nem hagytam magam; mondtam, hogy vagy metrora ulunk, vagy nem megyek sehova :) metroval mentunk tovabb, de igy is megtettunk vagy 15 /ird es mondd TIZENOT/ kilometert. nekik se volt szallasuk, ok is csoveztek velunk hajnalig. A palyaudvar fel negykor nyitott, addigra kisebb tomeg gyult ossze elotte. Aztan vegre be tudtunk menni a futott varoterembe, es ott tudtunk aludni kb egy orat. (Ezzel a guiness rekord el is marad)

0. nap Parizs-San Jean Pied de Port

A vonatot konnyen megtalaltuk, bar volt egy kis ijedtseg, mert amikor oda akartunk menni a vaganyunkhoz, gepfegyveres rendorok elkeritettek par vaganyt; szerencsere nem a mienket. Tenyleg volt olyan szakasz, ahol 300-zal ment a vonat (ezt a gps-szel mertem. Ciki volt mikor bekapcsoltam, es megszolalt, hogy: tul gyorsan mesz.) Miutan megerkeztunk Bayonne-ba, volt 7 percunk, hogy megtalaljuk a vonatpotlo buszt. ez is siman ment, eligazitott minket a kalauz. A palyaudvar elott vart mar a busz, itt mar tiz emberbol nyolc nagy hatizsakkal erkezett. A busz kb egy ora alatt ert San Jean-ba. A palyaudvartol csak kovetni kellett a tomeget, es mar meg is talaltuk a zarandokirodat. Itt kaptuk meg a papirt, amit a z ut folyaman kell pecseteltetni. Az ember aki a papirt adta, nagyon kedves volt; mit sem torodve a mogottunk varakozokkal, elkisert minket az utca vegere, es megmutatta a szallashelyunket. Hat agyas szobat kaptunk. Volt itt egy fiatal srac, aki tort magyarsaggal megkerdezte: "ti magyarok vagytok?" Kiderult, hogy a srac Erdelybol jott, illetve onnan szarmazik, de most kulfoldon dolgozik, es Leventenek hivjak. Estere meghivtuk vacsorazni; vacsora utan adtam meg neki egy muzliszeletet. Szerintem nem veletlen talalkoztam vele.(bar ezt nem mindenki erti, de akiknek szol, az biztos tudja, hogy miert irtam)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://venyercsan.blog.hu/api/trackback/id/tr142108424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása